Praca Sprzedawca


Specjalista ds. obsługi sklepu internetowego

Do obowiązków osoby zatrudnionej na oferowanym stanowisku, będzie należało:
- przygotowywanie prezentacji opisowo-graficznej produktów 
- wystawianie ofert sprzedaży krajowych i zagranicznych
- nawiązywanie kontaktów handlowych krajowych i zagranicznych

Oczekiwania:
- znajomość zasad funkcjonowania rynku e-commerce
- doświadczenia w zarządzaniu ofertą produktową (m. in. tworzenie aukcji)
- swobodnego poruszania się w środowisku internetowym
- kreatywne, pomysłowe podejście do powierzanych zadań
- samodzielność w pracy

Oferujemy:
- pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- stabilne warunki zatrudnienia
- możliwość zdobycia doświadczenia
- niezbędne narzędzia pracy
- dobrą atmosferę w pracy

Szukasz konkretnego produktu? Napisz do naszych specjalistów! Chętnie pomożemy!


Fatal error: Call to undefined method page::formMail2() in /home/users/rabwood/public_html/news.php on line 65